Učenici 2. b, nakon što su učili kako se sastavlja anketa, dobili su zadatak za domaću zadaću da odaberu temu i sastave anketu kojom će anketirati svoje vršnjake. Dogovor s nastavnicom bio je da tema ankete bude vezana uz nastavu Hrvatskoga jezika u 2. razredu pa su učenici odabrali temu vezanu uz kurikul Hrvatskoga jezika i reformu u kojoj su drugu godinu svojeg gimnazijskog obrazovanja bez obzira na okolnosti provođenja nastave u novom normalnom.
Dogovor je bio da svaki učenik u razredu sastavi najmanje 10 pitanja i da razred odabere najbolja pitanja koja će obuhvatiti učenička promišljanja i dojmove vezane uz zanimljivost, primjerenost, aktualnost kurikula te način njegove izvedbe i općenito odnos prema nastavi Hrvatskoga jezika.
Anketu su, nakon sastavljanja i odabira pitanja, oblikovali Dora Vuljak i Marin Gašparić, učenici 2. b. Anketirani su trebali biti svi učenici 2. razreda (svima je bila proslijeđena anketa), ali nisu se svi odazvali. Nažalost, nije anketiran velik broj učenika jer su u ispunjavanju ankete sudjelovali učenici samo triju drugih razreda.
Sastavljanje ankete nije imalo nikakvu tendencioznu namjeru osim želje da se učenici okušaju u njenu sastavljanju, a da istovremeno i konačno iznesu svoje mišljenje o kurikulu, Školi za život, nastavi, osobnom zadovoljstvu, motiviranosti…
Anketu su proveli, obradili i pripremili za objavu u Franzineu Dora Vuljak i Marin Gašparić.
Pročitajte do kakvih su saznanja došli!