Projekt pod nazivom Touring Europe počeo je u listopadu i završio u travnju. Ideja projekta bila je bolje poznavanje Europe i komunikacija na engleskome jeziku. Komunicirali smo preko eTwinning stranice. U projektu je sudjelovalo šest europskih zemalja, a to su: Francuska, Grčka, Italija, Španjolska, Turska i Hrvatska. Naša grupa sastojala se od deset učenika iz trećih i četvrtih razreda te profesorice engleskog jezika Martine Grgac. Svaki mjesec dobili smo određen zadatak koji smo trebali izvršiti. U listopadu zadatak je bio predstaviti sebe i svoju školu, što smo i učinili. Svaka je država odabrala dodatne dvije europske države koje će predstavljati i o kojima će istraživati. Mi smo odabrali Nizozemsku i Tursku. Turska je odabrala nas kao državu koju će predstaviti ostalima, ali nismo vidjeli njihove uratke i rezultate istraživanja jer su ubrzo odustali od projekta. Zadatak za studeni bio je istražiti nešto više o zastavama i mjestima koja se svakako moraju posjetiti u zemljama koje smo odabrali. U prosincu smo istražili božićne tradicije Nizozemske i Turske, ali također smo osmislili prezentiranje naše božićne tradicije. Slikali smo naša školska božićna drvca i objasnili im da je to jedna od tradicija naše škole. Svaka zemlja koja je sudjelovala odabrala je drugu zemlju kojoj će učenici poslati neki mali poklon za Božić. Mi smo odabrali Francusku te smo se zabavili pakirajući poklone. Za poklon smo im poslali jednu vrećicu finih Lino pillowsa koje proizvodi Podravka i jedno licitarsko srce koje smo kupili na Božićnom sajmu u centru grada. Radovali smo se i njihovim poklonima koji su nas dočekali kada smo se vratili sa zimskih praznika. Njihov poklon bile su čokoladne kuglice, privjesci, sapuni i ukrasi za vrata.
Zadatak koji smo dobili za siječanj bio je da prikažemo, ako je moguće videouratkom, jedno naše poznato jelo. Željeli smo prikazati pripremu naših poznatih mlinaca, ali to ne bismo uspjeli napraviti u jednom školskom satu pa smo o mlincima napravili prezentaciju. Odabrali smo drugo naše poznato jelo koje je bilo lakše pripremiti, a to su žganci s čvarcima. Snimili smo kako se prave žganci na koje smo stavili čvarke i na kraju ih pojeli. Zadatak za veljaču bio je istražiti koje su poznate ličnosti obogatile zemlju koju smo odabrali predstaviti. U ožujku smo istraživali mitove i tradicije koje su obogatile kulture tih zemalja, a u travnju smo imali završnu prezentaciju u kojoj smo ujedinili sve što smo saznali o zemljama. Pokušali smo održati i nekoliko videochatova preko eTwinning stranice, ali zbog razlike u vremenu to je često bilo vrlo teško. Uspjeli smo se samo jednom vidjeti s Francuskom. Svoje zadatke pokušavali smo izvršavati na vrijeme iako to nije uvijek bilo moguće i lako zbog ostalih obveza koje smo imali, ali nekako smo uspjeli. Dobro smo predstavili odabrane zemlje i naučili smo mnogo novih stvari. Ciljevi projekta bili su da saznamo što više novih informacija, da se koristimo nekim novim programima za izradu prezentacija i da komuniciramo na engleskom jeziku. Ispunili smo sve ciljeve projekta i zabavili se.
Nadamo se da će i sljedeće školske godine postojati ovakav projekt ili barem sličan ovome jer smo mnogo toga naučili i stekli više iskustva u korištenju engleskog jezika te smo upoznali i učenike naših godišta iz drugih europskih zemalja.
Ideja projekta Touring Europe bolje je upoznavanje europskih zemalja, primjene suvremene tehnologije u komunikaciji i usavršavanja engleskoga jezika.
Dunja Husnjak, 3. c