Na nastavnom satu Povijesti učenici 4. b, 4. f i 4. g razreda sudjelovali su u projektnom zadatku Dvadeseto stoljeće u mom domu kojim su na drukčiji način učili o zbivanjima u prošlom stoljeću. Svaki je učenik iz svoje obiteljske riznice trebao odabrati jedan predmet, koji u njegovoj obitelji ima bitno značenje, a koji je u intenzivnoj upotrebi bio tijekom dvadesetog stoljeća te ga, naposljetku, pričom predstaviti kolegama u razredu. Tako su učenici u tri nastavna sata mogli vidjeti, čuti, omirisati, okusiti i dotaknuti dvadeseto stoljeće. Našli su se tu razni predmeti, popraćeni emotivnim obiteljskim pričama, kao što su stare vojne iskaznice, instrumenti, značke, narodne nošnje, satovi, školske pločice, razna kućna pomagala i slično. Između ostalog, cilj ovog zadatka bio je potaknuti prenošenje obiteljskih priča s koljena na koljeno te tako sačuvati sjećanje na vrijeme koje je ostalo za nama.