Dan putovanja
Naše putovanje započelo je u nedjelju, 8. 1. 2023. ispred Gimnazije „Fran Galović“. Okupile smo se nas tri učenice Martina Forjan iz 1.d, Iva Peršinović iz 1.c i Elena Šijak iz 1.a te profesorice koje su nas vodile, Darija Kivač i Katarina Horvat. Krenuli smo kombijem do zračne luke u Beču, a zatim smo iz Beča avionom letjeli do Istanbula. U Istanbulu smo sjeli na drugi avion i uputili se prema našem konačnom odredištu Antakya u Hatayu. Stigli smo oko 22 sata, a zatim su nas ljubazni vozači odvezli do hotela u kojima su nas čekali domaćini. Nakon što je svaka od nas dobila svog domaćina, otišli smo kućama kako bismo se odmorili i bili spremni za novi, prvi dan.

Prvi dan
Okupili smo se u školi oko 9 sati. Tamo smo bili provedeni školom kako bismo vidjeli kako ona izgleda. Poslije obilaska slijedilo je predstavljanje država domaćina i nas gostiju u obliku prezentacija. Nakon uspješnog prezentiranja otišli smo na ručak gdje smo kušali mnogo tradicionalne turske hrane koja je bila vrlo ukusna, ali i podosta drugačija. Ručak je završio, a slijedio je Grand Bazaar gdje smo mogli vidjeti mnogo suvenira. Nakon toga bilo je vrijeme za povratak kućama kako bismo se pripremili za još jedan zanimljiv i poučan dan.

Drugi dan
U 10 sati domaćini su nas odveli u školu te smo čekali autobus. Odveo nas je do Arheološkog muzeja Hatay. Tamo smo vidjeli mnogo arheološke građe pronađene u Hatayu i Antakyi. Nakon toga posjetili smo Muzej Hotel Hatay. Zatim smo išli u razgledavanje crkve St. Pierre i i vidikovca s kojeg se pruža prekrasan pogled na grad dok se istovremeno s minareta mogao čuti poziv na molitvu. Poslije smo imali ručak u njihovom tipičnom restoranu. Glavno jelo, ujedno i najukusnije, bio je tzv. iskender. Nakon toga probali smo njihov tradicionalan desert künefe. Poslije smo otišli s našim domaćinima doma i imali slobodnog vremena. Tada smo ili gledali filmove ili se družili i razgovarali s obiteljima domaćina.

Treći dan
Ponovno smo s domaćinima došli do škole, zatim smo otišli do radionice u općini Antakya. Tamo smo gledali video o našem svemiru i Sunčevu sustavu. Igrali smo igrice znanja, učili o robotima i kako oni funkcioniraju. Nakon toga posjetili smo Muzej aromatičnog bilja i ručali. Kada smo imali slobodnog vremena, mi učenici otišli smo do trgovačkog centra i tamo se svi zajedno zabavljali. Nakon što smo se vratili doma, s našim smo se domaćinima družili ili razgovarali.

Četvrti dan
U četvrtak smo se okupili u školi oko 6 sati ujutro kako bi privatnim kombijem krenuli do grada Şanlıurfa. U 9 sati  imali  smo tradicionalni doručak u Gazantiepu. Gazantiep je na popisu UNESC-ove  liste za gastronomiju. Oko 11 sati  smo stigli  u Şanlıurfu. Prvo mjesto koje smo razgledali  bilo je  Göbekli Tepe. To je arheološki lokalitet mezolitičkog svetišta. Po završetku  razgledavanja kombijem smo otišli do Balıklıgöla. Balıklıgöl je bazen na jugozapadnom dijelu  grada Şanlıurfa u Turskoj. Slijedio je ručak na kojem smo probali tradicionalnu tursku hranu koja nam se jako svidjela. Imali smo malo slobodnog vremena nakon ručka, a zatim smo krenuli natrag u Hatay, gdje su nas opet čekali naši domaćini.

Peti dan
Okupili smo se u školi u 10 sati te smo krenuli za Samandağ, okrug uz more koji ima jednu od najdužih plaža na svijetu. U Samandağu smo istražili Titus tunel, pećinske grobnice i Mojsijevo drvo. Kod Mojsijevog drva mogli smo piti iz Mojsijeve česme te smo naučili legendu o ovom višestoljetnom stablu koje je izraslo iz štapa koji je Mojsije odložio na to isto mjesto kada se želio napiti vode. Nakon toga smo imali slobodno vrijeme za kupovinu i razgledavanje. Kombijem smo otišli u restoran i probali tradicionalno jelo Kağıt kebabı. Nakon ručka vratili smo se u školu. Tamo su nas dočekali domaćini s kojima smo proveli slobodno vrijeme do večere uz druženje ili kulturnu noć s učenicima iz Španjolske, Poljske i domaćinima. Plesali smo folklorne plesove, imali priredbe i slušali turske tradicionalne pjesme. Na kraju večeri bila je dodjela certifikata. Oko 23 pozdravili smo se sa svima i domaćini su nas odveli do svojih kuća.

Dan povratka
Prijepodne bilo je rezervirano za šetnju gradom i kupnju suvenira. U 2 sata popodne bilo je vrijeme za povratak u Hrvatsku. Ponovno smo se okupili kod hotela gdje nas je čekao kombi koji nas je odvezao do zračne luke. Sjeli smo na avion za Istanbul, a onda u Istanbulu opet na drugi avion, ujedno i posljednji te krenuli za Beč. U Beču nas je dočekao školski kombi i u ponoć smo krenuli za Hrvatsku. U Koprivnicu smo stigli u 4 sata ujutro umorni, ali puni dojmova i sjećanja koja ćemo zauvijek pamtiti.