Učenicima i nastavnicima Gimnazije “Fran Galović” Koprivnica dodijeljene su eTwinning oznake kvalitete za aktivnosti koje su provodili tijekom osam projekata u nastavnoj godini 2020./2021. Koprivnički gimnazijalci uvijek su motivirani za sudjelovanje u projektima u sklopu nastave i izvannastavnih aktivnosti.
Učenici profesorice Marine Njerš mogli su poboljšati svoje matematičke vještine radom na jednom od čak pet projekata. Matematički superheroji bio je projekt na kojemu su surađivali učenici osnovne i srednje škole. Srednjoškolci su bili edukatori, a osnovnoškolci su primjenjivali naučeno u izradi matematičkih slika, matematičkih šala i matematičkih zadataka. Pythagorean Theorem Day međunarodni je eTwinning projekt o Pitagori i Pitagorinu teoremu. U projektu Vizualna matematika surađivali su učenici hrvatskih srednjih škola. Tema je bila geometrija. Matematika kroz strip i karikaturu mArt 2021 projekt je natjecateljskog karaktera. Učenici su učili upotrebljavati digitalne alate pa izrađivali, crtali, slikali matematičke karikature i stripove. Najbolji su radovi nagrađeni. Lorena Blažek, Ella Carek i Sara Puklek iz 2.a osvojile su 1., 2. i 3. mjesto u kategoriji srednjih škola. Matematika u korelaciji i ljubavi sa… bio je projekt gdje su nastavnici osmišljavali nastavne sate u korelaciji te nakon provedbe s učenicima dijelili nastavne pripreme održanih sati. Ta su dva projekta, uz Nacionalnu, dobila i Europsku oznaku kvalitete.

Pod vodstvom profesorice Maje Maček Treščec te profesorice Petre Žiga i profesora Zvonimira Treščeca učenici su radili na projektu Reveal the Folk Meteorology i na proučavanju pučke meteorologije u knjižnici provodeći intervjue sa starijom populacijom, a zatim na temelju tih intervjua izrađivali digitalne stripove i e-knjige. Na kraju projekta usporedili su pučka vjerovanja svih partnerskih škola te su učenici prezentirali svoje digitalne uratke. Na projektu je 9 mjeseci radilo trinaestero nastavnika sa svojim učenicima iz čak devet škola; po dvije škole iz Turske, Litve i Španjolske i jedna iz Poljske i Rumunjske.

Projektom Glazba jučer, danas, sutra koordinirala je profesorica Darija Kivač. Bio je to projekt vezan uz predmet Glazbena umjetnost koji je uključivao i zbor, a provodio se kao nacionalni projekt. Projekt su pokrenule i osmislile profesorice Glazbene umjetnosti Darija Kivač, prof. mentor iz Gimnazije „Fran Galović“ Koprivnica i Kristina Vladušič, prof. mentor iz IX. gimnazije Zagreb. Projektu su se na poziv osnivačica projekta priključile Gimnazija Sesvete s profesorom Nikolom Sebastijanom Jambrošićem i Gimnazija Nova Gradiška s profesoricom Danijelom Šmuljić Matošević. Tijekom projekta učenici su istražili razvoj glazbe i njen utjecaj na život nekad, danas i sutra. Istražili su kako je razvoj tehnologije utjecao na glazbu i njenu prisutnost u životu ljudi. Korištenjem IKT alata istražili su i usporedili život umjetnika nekad i sad, razdoblja u kojima su živjeli i djelovali te prednosti i nedostatke života u različitim vremenima. Najzanimljiviji dio projekta bio je intervju s raznim umjetnicima, pjevačima i glazbenim urednicima, a to su: Jacques Houdek, Ana Jazbec, Lana Genz, Matej Predojević Petrić, Filip Novosel, Natalija Imbrišak, Eric Vidović i Dalibor Grubačević. Osim istraživanja učenici su imali priliku pjevati te su za Božić jedni drugima čestitali zajedničkom izvedbom združenog virtualnog zbora „Sretan Božić“. Također su sudjelovali i u Međunarodnom pjevačkom natjecanju GLAZBOS 2020. Bilo je to zaista divno zanimljivo iskustvo, što su potvrdili i sami učenici u završnoj anketi projekta.

Povodom Godine čitanja profesorica engleskoga jezika Martina Grgac s učenicima 1. B razreda radila je na poboljšanju jezičnih kompetencija i promicanju čitanja na stranome jeziku u sklopu međunarodnog projekta LEARN – Languages are Easy with Active Reading and Narration. U projekt su bili uključeni i učenici OŠ “Braća Radić” pod vodstvom nastavnice Ane Jelić, koja s njima provodi dodatnu nastavu iz engleskoga jezika. Sudionici su izrađivali digitalne plakate i prezentacije na engleskome jeziku te audio materijale kako bi učenicima u Latviji, Poljskoj, Španjolskoj, Turskoj Italiji predstavili i s njima podijelili književna djela koja jedni drugima preporučuju za čitanje. Također su i njih čuli kako čitaju preporučena djela na engleskome jeziku i u originalu. Na primjer, učenici španjolske škole čitali su za ostale sudionike ulomke iz knjige Don Quijote, dok su oni mogli čuti kako u originalu na hrvatskome jeziku zvuče pjesme Dobriše Cesarića, Grigora Viteza, Fran Galovića itd. Tijekom video poziva mogli su na engleskome jeziku razgovarati o sličnostima i razlikama školskih sustava te o načinu života vršnjaka u drugim zemljama. Učeničke prezentacije i zvučne zapise profesori zemalja partnera objedinili su na kraju projekta u zajedničkoj digitalnoj zbirci.

Komentari