Projekt Medijska gradionica GFG-a ostvaruje se ove nastavne godine uz sufinanciranje Agencije za elektroničke medije i Podravke d. d. Vodeća hrvatska prehrambena tvrtka poduprijet će projekt i predavanjem koje će održati njezine marketinške stručnjakinje Sanja Garaj Miloš i Sanja Kelek.
Sanja Garaj Miloš direktorica je marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo. Bivša učenica Gimnazije „Fran Galović“ i studentica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu trenutno se u Podravci bavi poznatim markama – Vegeta, Fant, Podravka (juhe i kocke), Fini-Mini, Talianetta… Svakodnevna odgovornost za razvoj Podravkinih marki na više od 40 tržišta uključuje proces razvoja novih proizvoda, osmišljavanje komunikacijskih aktivnosti te mnogo analiza i priprema. Tijekom svojeg radnog vijeka upoznala je razne kategorije proizvoda te se bavila slasticama, snackom, ali i programom sokova i vode, i to na raznim poslovima koji su uključivali prodajnu funkciju, proizvodnju, logistiku, a ponajviše marketing. Za sebe kaže da je od prvog studijskog dana znala da se u životu želi baviti marketingom. Uz posao sudjelovala je u radu raznih udruženja kao što su GIUPP, Eko Ozra, ICC i sl.
Sanja Kelek marketinška je menadžerica u kategoriji Dodatci jelima PP Kulinarstvo, bivša rukometašica, gimnazijalka i studentica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Veza s Gimnazijom „Fran Galović“ i danas je jaka pa ju se s vremena na vrijeme može vidjeti kako trči krugove oko bivše škole. U poslovnom životu zadužena je za brigu o marki Vegeta, jednoj od Podravkinih najvažnijih marki. Zahvaljujući Vegeti, zajedno s kolegama u timu razvija nove proizvode, brine se o postojećim proizvodima, istražuje i analizira potrošače diljem svijeta, priprema marketinške aktivnosti za različita tržišta, sudjeluje u izradi dugoročne strategije Kulinarstva i radi na detektiranju dodatnih prilika za Vegetu na tržištima od SAD-a do Australije.
U buci medijskih poruka koje pljušte sa svih strana cilj je marketinških znalaca pronaći put do ciljane publike. Naše gošće pokazat će kako se definiraju svi parametri marketinške strategije za konkretan proizvod i kakva je pritom uloga medija.
Predavanje je otvoreno za javnost, a održat će se 5. ožujka (utorak) 7. sat u multimediji.
Tim Medijske gradionice GFG-a