Zahvaljujući Erasmus akreditaciji, u razdoblju od 6. do 11. lipnja, pedagoginja Petra Porić i psihologinja Jasmina Šandor imale su prilike prisustvovati tečajevima u Budimpešti u organizaciji Europass Teacher Academy. Jedan tečaj bio je naziva Content and Language Integrated Learning and Project-Based Learning to Improve Student Engagement, a drugi Brain-Based Learning: Understand How Students Really Learn.

Svaka je sudjelovala na svom tečaju, ali obje smo spoznale nove interaktivne načine motiviranja učenika, organizacije učenja i nastave te pružanja podrške učenicima u svakodnevnom školskom danu. Upoznale smo i kolegice iz Finske, Njemačke, Španjolske, Cipra, Poljske i Mađarske.

Na tečaju koji je pohađala, Brain-Based Learning: Understand How Students Really Learn, Jasmina je imala prilike čuti nešto više o strategijama kojima se nastavnici i stručni suradnici mogu koristiti kako bi učenici bolje pamtili i razumijevali gradivo, a imala je prilike i usavršiti svoje znanje iz područja pažnje, pamćenja, procesiranja novih informacija i motivacije.

Petra je na svom tečaju, Content and Language Integrated Learning and Project-Based Learning to Improve Student Engagement, naučila nove metode projektno-baziranog učenja i projektne nastave, ali i kreativne strategije za uspostavljanje timskog rada, aktivnog učenja i poticanje učeničkog sudjelovanja koje može primijeniti u svom radu, a pomoću novih znanja može pružati podršku kolegama nastavnicima.

Osim formalnog dijela putovanja, s drugim sudionicima tečajeva imale smo prilike razgledati važnije znamenitosti u Budimpešti, kao i posjetiti maleni turistički gradić Szentendre koji je smješten nedaleko od Budimpešte. Slobodno vrijeme iskoristile smo za upoznavanje sa svim Budimpeštanskim ljepotama, atrakcijama, muzejima, lokalnom kuhinjom i običajima, ali za i druženjem s drugim polaznicima tečajeva s kojima smo imale prilike razmijeniti naša znanja, iskustva i ideje, ali i saznati jedni od drugih specifičnosti odgojno-obrazovnih sustava pojedinih zemalja.

Jasmina Šandor, školska psihologinja i Petra Porić, školska pedagoginja

 

Komentari