Učenici 3. C razreda u sklopu nastave po PBL (Problem Based  earning) metodi su iznjedrili sjajne prikaze i originalne ideje kako nešto uraditi bez da se očekuje od službenih institucija – čitaj: brigo moja pređi na drugoga!
Rješenja – preuzeti odgovornosti i nešto napraviti.
Ovaj primjer uspješnog PBL-a može poslužiti za nastavu sljedećim generacijama, ali uz to može poslužiti kao prikaz što se misli i kako se radi u našoj školi u nekim budućim Erasmus projektima.
PBL se razlikuje od projektne nastave poglavito po tomu što se traže vlastita, originalna i izvediva rješenja za neki ili neke probleme.
Rješenja moraju biti individualno ili u maloj skupini provediva te moraju sadržavati kompletnu analizu problema i prikaz rješenja, uključujući i načine kako osvijestiti druge i potaknuti ih da sudjeluju u provedbi rješenja zadatka.
Čestitke djevojkama koje su si dale truda i pronašle i proizvele prikaz i proizvod koji ima trajnu vrijednost.

Prezentacija:

Letak/flyer:

https://www.flipsnack.com/75F977CC5A8/endangered-species-in-podravina.html

Komentari