Going Up Garrowby Hill

„Going Up Garrowby Hill“ djelo je britanskog umjetnika po imenu David Hockney. Tu sliku izabrala sam zato što su me očarala šarenila koja jako privlače pozornost. Slika je slikana uljem na platnu. Perspektiva ovog djela je atmosferska zato što se bojama i linijama stvara iluzija dubine te je obris u dijelovima slike koji trebaju izgledati kao da su blizu oštar, a kod dijelova slike koji trebaju izgledati kao da su daleko, obris je mekan. Dubini slike veoma pridonosi to što se cesta malo smanjuje kako ide u daljinu. Kompozicija slike je vertikalna ili okomita, to zaključujem po smjeru ceste na slici. Kontrast uočavam na nekoliko mjesta. Kontrast veličine uočavam kod drveća. Vidi se kako se drveća smanjuju zbog pokušaja kreiranja dubine. Drveća koja su daleko su manja, a bliža su veća i viša. Mislim da je to vrlo dosjetljivo naslikano. Kontrast također prepoznajem kod boja – tople i hladne boje samo su raspršene po slici i to mi se jako sviđa jer se slika zbog toga ističe. Također, primjećujem kontrast kvalitete na slici. Sve što je blizu na slici jako je detaljno i oštro naslikano, a sve što treba biti u daljini dosta je mutno (npr. drveća breze na samom vrhu platna). Ravnoteža na slici je asimetrična zato što sliku ne možemo podijeliti na dva jednaka dijela. Cesta je krivudava i s jedne su strane slike drva, a s druge polja te ti elementi ne dopuštaju slici da bude simetrična iz bilo kojih kutova gledanja. Na slici prepoznajem ritam repeticije kod drveća s lijeve strane slike. Ponavljaju se u pravilnim razmacima. Također, prepoznajem ritam kod linija na kvadratima koji predstavljaju polje. Cijela kompozicija djela dopada mi se zato što sve izgleda trodimenzionalno i impresivno.

Larisa Sabolić, 1.b