U petak, 13. listopada, članovi Geografske grupe i drugi zainteresirani učenici posjetili su špilju Vrelo u Gorskom kotaru i grad Rijeku. Put su organizirali profesori Zvonimir Treščec, Gordana Trnski, Maja Maček Treščec i Ana-Marija Martan.

Krenuli smo autobusom u 6 ujutro s parkirališta Gimnazije. Tijekom putovanja do našeg prvog odredišta, špilje Vrelo, nekoliko učenika održalo je usmena izlaganja o različitim temama poput stare ceste Karoline i promjeni reljefa od Koprivnice do Rijeke. U samoj špilji Vrelo (za koju se pretpostavlja da je stara skoro 4 milijuna godina) vidjeli smo gorski izvor te mnoge krške elemente i saznali da nju mogu posjetiti i invalidi u kolicima jer je većinom ravna. Zatim smo stigli u Rijeku i svoj stručni razgled započeli u crkvi Gospe Trsatske te Trsatskoj gradini, a zatim smo se Trsatskim stubama spustili do centra grada. Prošli smo kroz obnovljeni vojni tunel koji vodi od katedrale sv. Vida do ulice Dolac, prošli kroz riječku tržnicu i posjetili Lučku upravu Rijeka. Ondje smo slušali o njenoj organizaciji i dijelovima te pogledali video o 20 godina njene povijesti. Uslijedio je posjet terminalu za kontejnerski promet gdje smo uživo vidjeli prijenos kontejnera pomoću dizalica i sl. aktivnosti. Poslije razgleda imali smo slobodno vrijeme u kojem smo između ostalog rješavali zadatke u grupama. Naime, bilo je potrebno pronaći znamenitosti na karti, poslikati se kod njih i ucrtati naš put na karti. U 7 sati navečer svi smo se skupili i krenuli natrag u Koprivnicu.

Na ovoj terenskoj nastavi puno smo naučili, dobro se proveli i zadovoljni smo onime što smo doživjeli. Zahvaljujemo profesorima na organizaciji ovog putovanja i nadamo se da ćemo sljedeće godine imati priliku posjetiti novu destinaciju.