Piše: Matija Radotović, 4. e
Ova igra je scratchificirana verzija zadnje bitke iz igre Touhou 11: Subterranean Animism. Pravila su jednostavna: kontrolirate Reimu Hakurei (na dnu) i cilj je pobijediti Utsuho Reiuji (na vrhu). Pritiskom na X ispaljivat ćete metke kojima ćete joj smanjiti health bar. Neki metci automatski idu prema njoj. Ako stisnete Y, metci će vam biti jači, ali će biti bliže i neće biti automatski. Naravno, Utsuho će pucati na vas i na vama je da vas ne pogodi. Kvaka je u tome što je vaš hitbox dosta malen, a ako stisnete Y, pojavit će se bijeli i crveni krug na sredini vašeg lika – taj bijeli krug je hitbox. U ovoj se verziji može umrijeti, ali trenutačno vas to samo vraća na dno ekrana. Budući da je tek samo jedan napad (i to još jedan od najlakših u cijelom serijalu), probajte ne umrijeti. Nakon što health bar dođe do crvene crte, pokreće se spell card, to jest, pokrenut će se dok to isprogramiram.
Kako igrati
- Strelice za kretanje
- X za pucanje
- Y za fokusiranje (drugačiji metci, vidljiv hitbox i sporije kretanje)
Igra je nedovršena i ažuriranja su moguća (dodavanje novih napada i spellova). Konačni je cilj u izradi ove igrice dodavanje svih spellova Utsuho Reiuji iz originalne igre. Hoće li cilj biti postignut, ovisi o fleksibilnosti Scratcha i mojim živcima, ali tko zna?
Scratch je sam po sebi programski jezik kojim se svatko može koristiti za izradu igrica zato što je vrlo jednostavan. Samo je jedan problem: ta jednostavnost. Ako planirate napraviti malo složeniju igru kao što sam ja htio, zadavat će vam puno glavobolja.