Piše: Ivana Kolarić, 2. e

U sklopu projekta Medijska gradionica GFG-a koji se ove nastavne godine provodi u našoj školi učenice Nina Hudić, Sara Tetec, Izabella Doris Panić i Ivana Kolarić održale su 14. veljače u Knjižnici i čitaonici „Fran Galović“ radionicu za učenike 7. i 8. razreda osnovnih škola na temu Reklame svuda oko nas.

U listopadu su povodom Festivala prava djece naši učenici u Knjižnici sudjelovali u radionici Deset malih tajni velikih majstora: kako mediji i reklame utječu na nas koju je vodio gospodin Domagoj Morić. Knjižnica je tada predložila našim učenicima suradnju, tj. pozvala ih da naučeno prenesu mlađima u knjižničnom prostoru. Znanja stečena na toj edukaciji bila su dobro polazište za radionicu Reklame svuda oko nas koja je trajala jedan školski sat i okupila trinaest koprivničkih osnovnoškolaca.

Predavanje je započelo ledolomcem gdje su učenice pomoću memori kartica s raznim brendovima (McDonald’s, H&M, Mercedes itd.) spojile učenike u parove u kojima su kasnije odrađivali zadatke. Nina, Ivana, Izabella i Sara zatim su nizom primjera pokazale i dokazale sveprisutnost reklama – od oglasa na pročeljima zgrada na Zrinskom trgu do svakodnevnih upotrebnih predmeta koji kriju poruke oglašivača. Također je spomenut i svima poznati Crni petak i kako se njime mami ljude na kupnju proizvoda, no i do kakvih nereda on može dovesti. Središnji je dio bio teorijske prirode – učenice su izložile model kako analizirati reklamnu poruku kako bi u nastavku učenici sami mogli primijeniti model na trima reklamama i komentirati svoja zapažanja i zaključke. Na kraju su osnovnoškolci zapljeskali voditeljicama, a evaluacijski listići pokazali su kako su se tijekom radionice osjećali ugodno te kako radionicu smatraju dobro osmišljenom, sadržaj zanimljivim i pristupačnim.

Nešto korisno naučili su gotovo svi sudionici i nadamo se da će nastaviti prenositi znanje na svoje razrede – u Osnovnoj školi „Đuro Ester“ i Osnovnoj školi „Braća Radić“.

Komentari